Екзотични животни

Все повече семейства имат в домовете си малки и любвеобвилни членове – така наречените Екзотични домашни любимци. Тук се вкючват Зайци, Морски прасета, Плъхове, Мишки и Хамстери, Чинчили и Порчета, а напоследък все по-често и Таралежи. Също така много птици и различни рептилии и насекоми.

Ако Вашият любимец не се чувства добре, не се бавете да потърсите ветеринарна помощ. Колкото по-бързо се открие проблемът, толкова по-голям шанс има за разрешаването му. Ние ще Ви предложим пълен преглед плюс широка гама диагностични тестове, в това число-ехографско изс ледване и кръвни изследвания. Също така Ви предлагаме следните услуги:

• Диагностика и лечение на зъбни заболявания при зайци и гризачи;
  • Диагностика и лечение на заболявания на горните и долните дихателни пътища при зайци;
  • Медицинско и хирургично лечение на заболяванията на надбъбречните жлези при порове, както и отстраняване на перианалните жлези и кастрация;
  • Медицинско и хирургично лечение на птици за хронично и фалшиво полагане (мътене) на яйца;
  • Медицинско и хирургично лечение на влечуги с фоликуларен или яйчен стазис;
  • Хирургично лечение на фрактури при птици, екзотични бозайници и влечуги;
  • Диагностика и лечение на камъни в пикочния мехур при зайци, морски свинчета, гущери и челони;
  • Диагностика и лечение на птици с медицински или поведенчески тенденции за унищожаване на перата.Екипът на Ветеринарана клиника Нова разполага със специалисти в областта на екзотичните животни и ще сме повече от щастливи да Ви помогнем да се грижите за вашият любимец и да му подсигурим най-добрата грижа.